Hogyan érlek el benneteket?
A leggyorsabban emailben vagy online ügyfélszolgálatunkon keresztül érhetsz el minket.
Hogyan tudok rendelést leadni?
Egyszerűen böngészd webáruházunk kínálatát, tedd a kiválasztott termékeket a kosárba, majd kövesd a pénztár lépéseit a rendelés véglegesítéséhez.
Milyen fizetési módokkal rendelhetek?
Választhatod a bankkártyás fizetést, az utánvétes fizetést, valamint előre utalást is.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
A rendeléseket általában 3-5 munkanapon belül kiszállítjuk.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A rendelés feladásakor kapott e-mailben található nyomkövetési link segítségével követheted a csomagod állapotát
Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási költség a választott szállítási és fizetési módtól függ. A pontos díjakat a rendelés véglegesítése előtt látod, de előzetesen megtekintheted EZEN az oldalon is.
Tudok előre utalással fizetni?
Igen! Ebben az esetben a megrendelés leadása után küldünk egy emailt, amiben minden fontos információt megtalálsz az utaláshoz (számlaszámunk: 10103843-67979400-01005002; név: Vedanta 108 Kft.).
Van lehetőség személyes átvételre?
Jelenleg csak házhoz szállítást és csomagautomatás átvételt tudunk biztosítani.
Visszaküldhetem a terméket, ha nem vagyok elégedett?
Igen, a vásárlástól számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal, amennyiben a termék sértetlen és nem használt.
Mit tegyek, ha sérült vagy hibás terméket kaptam?
Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és segítünk a probléma megoldásában!
Ha további kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkon keresztül: